Budak sekarang kalau tak minta lauk ayam ...macam tak sah (sempurna) gitu kan.. !!

Friday, July 12, 2013 PCL 0 Comments

Kenangan ; Menu berbuka paling best ialah pada hari Jumaat

Budak asrama... bukan selalu boleh makan sedap, asyik2 lauk ikan jaket jer..

tapi malam jumaat menunya ialah nasi tomato, ayam masak merah da kuah dalca ...memang sempoi !

rugilah kalau sapa yang balik kampung petang jumaat... siapa ada ais krim cornneto lg..fuh..

itu dulu punya cerita..

petang ni akak nina dah balik dari asrama, aku ambil dia tadi...

tu pasal boleh teringat ...mesti dia teamat-amat rindu masakan mamaD..

so, menu untuk berbuka petang ni mamaD buatkan Nasi Ayam Madu..., budak sekarang kalau tak minta lauk ayam ...macam tak sah (sempurna) gitu kan.. !!

"...selamat iftar untuk semua.."

amik google punya gambar....mamaD punya ayam tengah goreng...huh ..jujurnya saya !







0 Comments:


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.