Hanis cari nasi kandar..

Sunday, July 21, 2013 Nazlee Ismail 10 Comments




..mamaD bersama putri sulung kami, Nina.  ..katanya nak sangat berbuka sama sama hari ni...

Ikut permintaan Hanis pula, berbuka hari ni harus makan nasi kandar..

#mesti ada lauk ayam masak madu.
#mesti ada milo ais

kita layankan aje.. korang hari ni masak sendiri  ke atau beli juadah di param?
Selamat menanti iftar dengan tenang dan jangan ikut nafsu..ok.

#..sebelum tu shopping baju kurung lagi..
# anak perempuan.. biasalah tu..kan!

#...dan jangan lupa join segmen yg sedang berlangsung. .klik HOME.
.
.
Published with Blogger-droid v2.0.10



10 comments:

  1. ada anak dara rupanya dah.. wah! bershopping raya nampak..

    ReplyDelete
  2. anak dara PCL tomel tau..cik akak suka tengok manis...yang sulung tu dah berapa umur PCL :)

    ReplyDelete
  3. dah lama betul tak makan nasik kandar...sure tergolek kekenyangan, lentok mengantuk kalau buka makan nasik kandar..haha

    ReplyDelete
  4. Dah bertahun tak mkn nasi kandar......

    ReplyDelete
  5. @Norhasniza Khalid ..ye ..shopping utk anak2, abah dorang blm lagi...

    @Nao Mei , alhamdulillah.. Husnina tu dah 16 tahun , Hanis..12 thn.

    ReplyDelete
  6. @ Daddy Ziyyad , sy doc..ambil 2 pinggan jer utk 4 org makan..sura tak habis kalau sorang sepinggan...caj kedai mamak biasa lah , separuh pinggan pon kira satu...jd boh mcm biasa., paham sangat dah kedai mamak ni.

    @Hanif Idrus ..elok pi pekena sesekali

    ReplyDelete
  7. dh shopping ke PCL..bagis lah bt persedian awal..nanti xder la kelam kabut nak bersiap..:D

    ReplyDelete
  8. anak dara mesti nak dgn mak dara. kalau tanya papa sat g kang semuanya ok je. hehehe,

    ReplyDelete
  9. Lama dah tak makan nasi kandar.. kalau berbuka lagi la..mkn kurma dah kenyang..hihi

    ReplyDelete
  10. memang favret chic na jugak tu nasi kandar.. huhu..

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.