kerja.. hobi ..prestasi.

Thursday, July 04, 2013 PCL 0 Comments


nak bagi semangat untuk diri sendiri, tapi berkongsi jugak di sini ...dah terbiasa dengan blog..hehe macamlah keja kita ni menulis entri  saja.. * ini berkenaan hobi dan juga minat seseorang, ianya boleh menjurus kepada keinginan melakukannya walaupon  terdapat kekangan waktu..

Kalau disebut 'kerja' / pekerjaan terus terasa semangatnya kurang... malah ada orang yang langsung tak suka, tapi jika sebaliknya diubah sebagai sebuah hobi atau sesuatu yang menyenangkan , baru lah kita bersemangat melakukan tanpa disuruh.

dah 2, 3 hari  panassss.., walaupun hati sejuk tapi badan memang terasa panas, tak selesa kalau kerja dalam pejabat yang berhawa dingin tetiba berkuap !

untung kerja kat luar ..dapat sedut udara bersih ..

apa yang aku nak sampaikan sebenarnya..... hurmmm.

*keadaan/suasana juga jadi sebab musabab prestasi kerja seseorang.



0 Comments:


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.