Letak diam diam. ..

Friday, July 19, 2013 PCL 9 Comments


bubur lambuk sebekas..

pulut kuning sebekas..

main aci letak atas meja... ni yg aku ..

# aku suka ni...

rezeki sedekah orang di bulan ramadhan..

# sedekah diam diam.
# mencari pahala berkat.

Published with Blogger-droid v2.0.10



9 comments:

  1. salam jumaat pcl..yes dah boleh komen..hehe
    wah rezeki tu..sape la yg bg senyap2 tu kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. @fairus, ..tima kasih support blog pcl dgn komen..

      pcl doakan semoga murah lg rezeki org yg bersedekah itu.

      Delete
  2. Nice one.. Berkat confirm turun mencurah2 =)

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah syukur...rezeki tu bro...doakanlah insan tersebut walaupun tak tahu siapa~ bro nazlee...bule ajaq krole tak? buat gambar mcm kat header bro ni...cantek sangat

    ReplyDelete
    Replies
    1. @krole, ...alhamdulillah sentiasa mendoakan keberkatan dlm sedekahnya.

      Delete
  4. rezeki dibulan puasa.. sedapnya pulut mkn dgn kari..

    ReplyDelete
  5. ENtah2 org lain punya..tumpang letak je sekejap ....haha

    ReplyDelete
  6. moga si pemberi makan yg bak hati tu terus dimurahkan rezeki..

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.