"Macamni lah aku dulu...."

Tuesday, July 30, 2013 Nazlee Ismail 13 Comments

#pahal pulak..teringat zaman remaja nih ...

budak-budak bujang dulu kalau petang kalu tak pi main bola, cuci motor.. tu je lah..,   budak la ni..  cyber cafe, tengok tv, main game..etc,  tak nampak berpeluh langsung.. sebab tu ramai gumoks.. obes ..hehehhe.

muda-muda lagi dah 'sasa' acener tu ?

tengok pcl dulu-dulu...


bila tengkok gambar lama dalam simpanan.." macam nilah aku dulu..."

mana satu pcl ??




13 comments:

  1. hihihi...muda remaja..umor berapa tu pcl :D

    ReplyDelete
  2. hahaha...kalau nak dara PCL tengok nie..mesti dia kata...ayah ke nie..hahaha

    ReplyDelete
  3. PCL yang cuci motor warna merah

    ReplyDelete
  4. singgah ptg..
    dua2 pkai baju belang2..susah nak teka ni..
    err..kalo teka betul dpt hadiah tak..hehe
    ok m3h teka yang belah kiri tu..

    ReplyDelete
  5. kita dulu main polis sentri satu taman, menyorok dalam reban, tangkap ketam longkang, main wau labi. budak sekarang pou kat main tablet ja.

    ReplyDelete
  6. moto merah tu ke PCL... ?.. hehehe.... zaman gila2 remaja nih... :)

    ReplyDelete
  7. bnyk nye kotak komen PCL. muda remaja lagi yer time tu..hehehe

    ReplyDelete
  8. wah kurusnya pcl... he he he...

    ReplyDelete
  9. Pcl yg bermotor merah..haha..baju pn sama.. Mr.K jgk,,tido je kerjanya..haha

    ReplyDelete
  10. Motor merah rasanyer..
    Rempit sejati ni..

    ReplyDelete
  11. Alahai comel cekeding. Sekarang?

    Pandai mamaD jaga PCL kan?

    ReplyDelete
  12. AnonymousJuly 31, 2013

    muda belia tu..sahih masa umur awal 20an..haha..

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.