Mencurah rasa...

Wednesday, July 31, 2013 PCL 9 Comments



...juadah laksa goreng sebagai menu tambahan...
tambahan dari lauk pauk yang tak bersentuh subuh tadi gara2  terlepas sahur..., macam dah  tak lalu nak makan lauk pagi. ..mungkin pcl nak
makan nasi kali ni...sayang ja katanya.
memang ramai yang tau laksa kuah ja kan.jarang yang goreng punya... ni lah menu kesukaan saya selain char koew teow.
tambah tauge yang segar rangup lagi...memang melazatkan...letak rasa lada putih..lada hitam...emmm
boleh buat kalau nak. ..senang je. ada kelainan dari biasa.
..selamat berbuka, ...rehat2 sebelum berbuka mencurah rasa di sini 

~ diana
.
Published with Blogger-droid v2.0.6



9 comments:

  1. dulu masa stay hostel pun pernah rasa laksa goreng mak kawan masak..memang sedap..first time rasa tu

    ReplyDelete
  2. AnonymousJuly 31, 2013

    pernah buat laksa goreng . mee tu basah sikitlah ... idea dtg bila mee laksa dan kuah laksa x habis ... heheheee

    ReplyDelete
  3. Wahh baru pestaim mak tau laksa leh goreng ghupe cenggituh hehe... caner le gamok rasanya ye? Idok ke nak hulur2 ke jiran ni bg ghase barang sepinggan dua? Agaga...

    ReplyDelete
  4. fes time tgk laksa goreng, patut tadi tengok bentuknya besar dari mee biasa...

    ReplyDelete
  5. Selalu berbuka dgn nasi berlauk & mee berkuah pun kadang kala rasa muak & kurang selera.. Layan goreng2 mmg sedap.. belum brpeluang lg merasa laksa goreng. :)

    ReplyDelete
  6. Alamak...kena cuci mata cik akak pagi nie...
    wah kalau cam nie memang nampak sedap ...huhu

    ReplyDelete
  7. salam ramadhan # 23
    wah..pestaim gk laksa grg.biasa yg berkuah tu..

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.