Mulut sapa tuuu.. ?

Monday, July 01, 2013 PCL 0 Comments

Keluhan anak muda..

Bila jodoh dah dekat, sebolehnya anak muda seperti kami memang nak buat majlis seringkas yang boleh ikut kemampuan. Tapi apakan daya nak jaga hati mak ayah, sanak saudara, jiran tetangga, sahabat handai.. kami terpaksa jugak berhutang .


Mulut orang dengki ..

Buat majlis atau tak buat langsung, orang tetap akan kata.
Buat secara besar-besaran atau sederhana, orang tetap juga akan kata.


Mulut orang dah lepas.. ..

Hari ni jadi Raja sehari , ..esok dah mula jadi hamba bank , tu lah..masa muda remaja tak ingat nak buat saving !





0 Comments:


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.