Saya Syafin!

Sunday, July 07, 2013 PCL 0 Comments

haii..

...salam petang hari minggu, petang Ahad macam ni malas nak berjalan jalan...cuaca panas sangat..

saya sikecik mewakili my uncle iaitu Pakciklie..baring sama sama di atas toto depan tv sambil layan. ..keje masing masing, bagusnya saya tak kacau pon pakciklie blogwalking..hehe apa tu? i folo..

adeh sakit badan dah ni..lama sangat melentang,  nak buat aksi lain plak la..

Published with Blogger-droid v2.0.10

0 Comments:


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.