Teman berteman..

Wednesday, July 10, 2013 PCL 0 Comments


beli tauge,  kucai yang segar-segar.
udang yang besar-besar..
koewteow yang halus..ok ni kena ingat tak payah tulis. ...buat malu jer kata mamaD; 4 barang pon susah nak ingat..

Hanis minta buatkan char koew teow penang,  kuah mesti banjir..

mamaD taknak makan nasi berlauk untuk berbuka puasa kali ni..tekad dah tu...aku pon ikut sama, ..bagi sokongan hmmm.

timbang berat badan aku pagi tadi.. 70kg.. hujung bulan ramadhan timbang balik... tambah atau kurang itu salah penimbang sebenarnya..haha

..ni semua aku nak citer sebab permulaan puasa Ramadhan 2013 sementara menemankan mamaD dan anak-anak menunggu dijemput balik oleh ibu memasing..

Published with Blogger-droid v2.0.10


0 Comments:


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.