Tolong kawan jer ; ..cepat gi tukar !

Wednesday, July 24, 2013 PCL 8 Comments


# Serius.. aku tak tipu punya..
# Duit gaji aku.. ,  .. esok baru dapat, insya Allah.
# Kawan-kawan mintak tolong..
# Kebetulan aku pegi bank tadi....



# pantas ...
# kalau lambat tukar.. gerenti habis stok !



Published with Blogger-droid v2.0.10



8 comments:

  1. Alahai...bila tah nak gi tukar. Bawak banyak2 cash pun risau jugak.

    PCL sampul raya ada tak?

    ReplyDelete
  2. dah booking kat sebuah bank nak tukar...biasa memang tiap2 tahun mcm tu booking sekali dengan mintak sampul raya hehehe...salam ramadan

    ReplyDelete
  3. PCL, nak duit raya.. heheh..

    ReplyDelete
  4. Tak sempat lagi nak pi tukar duit raya.... Harap2 sempat la nanti..

    ReplyDelete
  5. HAjatnya minggu depan baru nak tukar. Harap ada lagi..

    ReplyDelete
  6. Assalam PCL.... done follow sini

    Perghhh..... duit raya, tingginya susunan. Tukar duit raya dapat sampul free tak? Saya saya la ni tak tukar pun duit raya

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.