Beradoi adoi sikit tu manja eh... !

Sunday, August 18, 2013 PCL 6 Comments




....akhirnya,

vanila aiskrim jugak dicari.., dah tak larat nak makan ubat batuk. ada orang kata batuk kalau dibagi ubat ia makin menjadi jadi...

kekadang ada betulnya..huu. sakit la tangkap kepala. .
mamaD kata aku manja, ...dia batuk tp tak pon sampai merengek...eh merengek ke aku?!
...ber adus tu ada la sikit....sikit je ponnn...

petang sikit,  kawan sekolah akak nina nak mai beraya....
kami baru balik dari membeli kat econsave tadi.... gila ramainya orang..agaknya memasing ada buatopen house...biasalakan. ..cuti hari minggu.

aku macam tak larat je nih..semalam dah tak leh nak lelapkan mata..batuk je   , kena bangun buang kahak..yek. .memenatkan. .hazab sungguh.

#raya tak sakan, cuma sudah ditakdirkan aku kena batuk...

harap lepas makan vanila aiskrim ni. ..reda sikit perit tekak nih.
rileks...aku just sharing... bukan mahu belas kasihan dari sesapa...enjoy raya anda di hari minggu...beringat sebelum kena!

#sakit sakit tu biasa.. , ramai lagi yang menderita di luar sana khususnya rakyat Mesir yang kucar kacir sekarang ini...simpati untuk mereka dan doakan kekejaman berakhir segera.
..



Published with Blogger-droid v2.0.6



6 comments:

  1. Kuat jugak barltuk PCL ni..
    Hope x bpanjangan ler..
    Take care PCL.

    ReplyDelete
  2. Bnyk minum ais kot PCL..
    semoga cepat sembuh ye.
    Maaf dh lama x berkunjung ke blog PCL ni.
    Now tgh berpantang lg, jarang dpt online..
    Selamat hari raya :)

    ReplyDelete
  3. @shark , harap esok sy boleh keja dah...

    @Sue , sy pantang makan ais dah lama, rasanya sbb makan buah dokong aritu...

    ReplyDelete
  4. Kesian PCL..semoga cepat sembuh..

    ReplyDelete
  5. Sy klu perit tekak mmg aiskrim vanila mcd lah ubtnya.. Niat nk buat ubat.. Insha Allah...

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.