Gara-gara nak cuba menu berbeza ...

Wednesday, August 14, 2013 PCL 5 Comments



semalam... sambil berborak dengan tetamu, makan buah-buah ni...
makan memang tak  hingat ...emmm gara-gara nak cuba menu berbeza di hari raya...

# buah dokong
# buah rambutan

.. sekarang ni tekak pcl dah terasa perit, gatal macam nak digaru je...

tadi baru je lepas makan sesudu madu tualang...mamaD kata, makan madu boleh cepat baik ...mudah-mudahan lah..

..ke , korang ada petua lain?




5 comments:

  1. PCL alergi ke makan dua2 buah tu ?

    ReplyDelete
  2. balas kunjungan sini.. slamat hari raya juga...maaf zahir batin... =)

    ReplyDelete
  3. Rambutan tu feberet saya la pcl.. owh sedapnye...

    ReplyDelete
  4. Minum.vco atau aiskrim vanilla...

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.