Happy Birthday To Me..

Friday, August 16, 2013 Nazlee Ismail 14 Comments

Live Begin At Forty  , ...eh macam tak percaya je umur aku dah menginjak dan masuk ke alam lebih dewasa..*tapi belum cukup tua..hihi.

Blogger Abe Kie , Uncle Gedek ...  ~siapa lagi tu.. meh cepat ngaku kat sini.. kita  kan Geng 4 series !

#semoga kehidupan lebih sempuran , doakan perubahan terbaik dalam hidupku.

sebagai manusia biasa, aku tak boleh lari dari dunia kehidupan sebelum ini , perubahan secara mendadak tidak ku pinta cuma...besar harapanku birlah perubahan itu beransur-ansur baik dan lebih ..lebih betambah baik insya Allah.

....dan semoga jangan terlambat berubah !
bak kata mamaD semoga hidup semakin hidup dalam mencari kebahagiaan dunia dan akhirat.

#Happy Birthday To Me..


#my Happy Family with Mrs Nordiana (36), Ms Nurhusnina (16) and Ms Nurhanis Umairah (12) ~2013





14 comments:

  1. Umur dah 40 ke? Happy birthday tuan PCL.

    ReplyDelete
    Replies
    1. @Norazizah, ..ye pcl dah 40 pon..t.kasih ucap selamat.

      Delete
  2. Selamat Hari Lahir ... Semoga sentiasa sihat n ceria selalu ... Semoga dipanjangkan umur n dimurahkan rezeki ... Semoga dipermudahkan segala urusan ...

    Comel anak2 ... Isteri pun comel gak ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. @HaniFadhlina, t.kasih dgn ucapan dan doa tersebut.. syukur alhamdulillah.

      Delete
  3. SEMOGA PANJANG UMUR DAN DIMURAHKAN REZEKI SERTA DIBERIKAN KESIHATAN YANG BAIK..

    ReplyDelete
  4. Selamat Ulangtahun Kelahiran PCL..
    Dah bertambah umur yer..moga bertambah rezeki, dipanjangkan umur dan bahagia selalu ;p

    ReplyDelete
  5. Happy belated birthday k...Moga di berkati usia...

    ReplyDelete
  6. Waaahhh.. semoga PCL berbahagia ke akhir hayat..HAPPY BIRTHDAY!

    ReplyDelete
  7. selamat hari lahir , Allah bless u forever ..amin.

    ReplyDelete
  8. Sanah helwah PCL..barokallohu lakum.. :)

    ReplyDelete
  9. Selamat Hari Jadi PCL...semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki disamping orang yang tersayang..amin!!!

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  10. semoga lebih murah rezeki.. menabung sini yer

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.