Hidup atau mati..?

Friday, August 02, 2013 Nazlee Ismail 8 Comments


# lesen memandu anda harus diperiksa sendiri..tak perlu tunggu sampai kena tahan JPJ / Polis.
# mati atau tamat tempoh ..selalunya ikut tarikh hari jadi.
# sebagai peringatan kepada yang mudah lupa..*seperti saya..





ini kisahnya..

... rakan sepejabat nak balik Kelantan lepas solat Jumaat ni ., kebetulan bersembang tadi..tertanya pasal besday dia yang baru lepas, dan...tetiba dia terus 'melompat' ..katanya nak ke JPJ berdekatan sambil menunjukkan lesen memandu di tangannya...

... besday aku pon bulan ni jugak..bulan Ogos!..huh ..jom ke JPJ..harap tak ramai orang berurusan.

#kalau kena saman tak pasal bonus melayang sebahagiannya..

Published with Blogger-droid v2.0.10



8 comments:

  1. Hari tu renew lesen lewat 2 minggu jadi tak boleh renew untuk setahun kena ambik dua tahun terus. Tahun depan escapelah beratur kat JPJ.

    ReplyDelete
  2. insha Allah ingat sbb sama dgn bday ...

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum,

    Kami memohon jasa baik agar dapat linkkan Rakyat News di blog anda.

    Sekian, Selamat Hari Raya Aidilfitri dari kami. Maaf Zahir dan Batin.


    Rakyat News

    http://www.rakyatnews.my/

    ReplyDelete
  4. lagi 4 tahun br renew..hehehe..Kita lp krn lesen xpenting walaupn lesen pnca kita melayang wang..

    ReplyDelete
  5. dah mcm lecturer saya masa belajar dulu . bila kena thn kat roadblock baru perasan roadtax dah mati 6 bln . tapi dilepaskan oleh polis tu sbb dia sibuk mengajar ...

    ReplyDelete
  6. hana lebih selesa tinggalkan komen kat sini. hehe

    hana buat siap2 untuk 3 tahun.. senang hati. hehe

    ReplyDelete
  7. selamat hari raya..
    alamak..nk kena tgk hubby punya lesen juga nih

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.