Juadah Aidilfitri 2013 : Terbaik dan agak pelik. ..

Sunday, August 18, 2013 Nazlee Ismail 6 Comments





..bila dihidang atas meja. ..sekali nampak macam ketupat tapi rupanya bukan..., sata  juga bukan,!

tu lah dia Ayam Pandan, ..isi isi daging ayam berempah,  dibalut rapi dengan daun pandan dan digoreng..wuh aromanya sungguh menyelerakan.

ni lah manu pelik di hari raya petang tadi (semalam).
boleh dimakan terus begitu saja. ..atau biasanya dengan nasi. .. disajikan  ala-ala nasi ayam gitu haha...serius sedap!

menu asal :;  khabarnya dari sebelah sempadan  Thai.

# terbaik dan agak pelik aku rasa...

Published with Blogger-droid v2.0.6



6 comments:

  1. mesti sedap nie..dengan aroma daun pandan...isk-isk..jeles lah..cik akak tak pernah makan lagi ayam sebegini rupa...tak hensem tapi terliur juga tengok..hahaha

    ReplyDelete
  2. Lol..engatkan ketumpat panggang tadi haha.. nampak menyelerakan.. meleleh juga tengok lama2..glurp2

    ReplyDelete
  3. 1st time tgk...nampak mcm sedap

    ReplyDelete
  4. Br 1st time tgk jugak ni..
    Kirim sket kt cni PCL..
    Jgn abiskan..
    Org sakit xleh mkan bnyk.

    ReplyDelete
  5. lorh..ayam pandan dibungkus habis habis ke..yg fizi tgk sblom nie dibungkus separuh je..tp ayam tu sangat sodap..:)

    ReplyDelete
  6. Hui.. Pnh tgk tpi x pnh rasa... Rasa nk try je resepi nih.. Heee

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.