Kalau dah teringin, ... mana boleh tahan!

Thursday, August 29, 2013 Nazlee Ismail 6 Comments



2 minit masak tapi makan dia lebih dari masa tu... panas dan mahu menghayati rasa keenakkannya....dah lama tak makan! emm..

# yeah..makanan kurang menyihatkan, tapi kalau dah teringin mana boleh tahan..kan !

Salam pagi khamis....anda sarapan apa,  ada sesiapa yang tak pernah rasa mee maggi? ...kenapa.??
~mak ayah tak bagi!  haha..



Published with Blogger-droid v2.0.6



6 comments:

  1. fae prefer indomee hehehe. mee maggi tak berapa.

    ReplyDelete
  2. Emm sedapnyee ni maggi ap ni?

    ReplyDelete
  3. sedapnya...azie mkn kuih je utk brasft...:)

    ReplyDelete
  4. saya pun peminat tegar maggi . x kisah org kata tak elaok utk otak . saya tetap pandai juga ...
    heheheeee ...

    ReplyDelete
  5. simple tapi nmpk menyelerakan...

    ReplyDelete
  6. Wah, kita teringin nak makan......

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.