Mula-mula berkawan lepas tu..

Thursday, August 22, 2013 PCL 11 Comments





#spontan pagi.

mati mati saya ingatkan  suara budak menangis di luar rumah..
..nampak 2 ekor kucing jiran sebelah rupanya..

..tiga kemungkinan berlaku jika diperhatikan pada gambar yang saya ambil sebelum masuk ofis pagi tadi...jeng jengg..

#bergaduh
#mengawan
#kedua-duanya sekali..

tak sempat nak saksikan adegan seterusnya....lama sangat !

Published with Blogger-droid v2.0.10



11 comments:

  1. nak panjangkan keturunan kucing tu...hhe

    ReplyDelete
  2. Mereka sedang berkasih sayanggg tu hihi

    ReplyDelete
  3. hegeh ler ko pokcik lee..apsal x amik gender depa sekali? tgk gaya..Gaduh lah tuuu...

    ReplyDelete
  4. tu la selalu kucing2 ni buat konpius...mcm suara baby ye kdg tu...

    ReplyDelete
  5. Ahahhaaa...sempat lagi PCL pagi2 nih...

    ReplyDelete
  6. biasa kalau dah masuk tahap mengawan tu bahaya..elok dibaikan mereka tanpa dikacau..hahaha

    Regards,
    -Srider-

    ReplyDelete
  7. Dalam proses mengawan tuh...heheh

    ReplyDelete
  8. naper x suruh mamaD pi perhati ... cian klu betina tuh kena gasak / gaduh ... heheheee

    ReplyDelete
  9. bunyi kucing gaduh memang menakutkan lagi2 kalo tgh malam. huhu..

    ReplyDelete
  10. Hehe... Skodeng kucing rupanya.. Hehe..

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.