Nora Intan Diana

Friday, August 09, 2013 PCL 1 Comments


Assalamualaikum..

Selamat Hari Raya Aidil Fitri maaf zahir dan batin... minal aidil walfa izin.

"beraya kat umah mak memang best... ramai adik beradik berhimpun,ni lah kami bertiga saudara..." ..dan sebenarnya masih ada 2 orang lagi, abang sulung dan adik bongsu pompuan.

..dari  saya balik aritu (ahad petang) , suasana memang sibuk dengan persediaan nak raya kat rumah,  macam biasa...macam selalu raya2 lepas,  mesti buat ketupat pulut daun palas dan rendang daging+limpa+paru,  ayam rendang tok, ...buat laksa siam atau laksa yg berlemak tu..makan bersama sate ayam.

pumpang. .pumpang sana sini,  sempat pi 'meramaikan' lagi orang kat Sg Petani tgh malam raya tu..
macam rasa nak patah pinggang nih...lenguh kaki kaki!

k lah.. saja nak kenalkan, sebelah kiri tu Nora..kakak saya no.2,  dan duduk tengah tu. .. Intan,  kak sulung.  sesekali bergambar tiga orang memang best...

~ diana.
...
Published with Blogger-droid v2.0.6



1 comment:

  1. Fikirkan nama seseorang tadi panjang betul hehe rupa2nya gabungan nama 3 org :)
    Selamat Hari Raya

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.