Nyaris aku dipancungnya..abang misai komunis !

Monday, August 26, 2013 Nazlee Ismail 7 Comments





...kelakar betul bila terjumpa abang misai ketika berkunjung ke Muzium Samudera, Melaka baru-baru nih..
Nyaris aku nak 'dipancungnya'  gara-gara takmau bayar rm3 ...haha

Dia bergurau...aku ponn! emm , cari rezeki halal sambil menghiburkan para pengunjung yang datang dengan telatah dan mimik mukanya yang agak melucukan tu...walau nampak lucu tetap rasa gerun jugak bergambar dengan Komunis Malaya...

#Motor askar jepun jadi daya tarikan.
~katanya ..motor milik persendirian diubah suai sendiri, bertahun sudah beliau buat kerja sampingan macam tuh....ada orang suka dan ramai jugak yang mencik ! huhuuu..

Dulu lah...., aku pernah bercita-cita nak jadi komando,... jadi komando nih boleh  tahan lasak ... masuk hutan dan makan apa saja...

#apa dalam fikiran korang ...fasal makanan komando bila berada dalam hutan masa darurat ?

#Selamat Hari Merdeka Negaraku Yang Tercinta.
 'Malaysiaku Berdaulat: Tanah Tumpahnya Darahku' akan menjadi tema sambutan Hari Kemerdekaan negara yang ke-56 pada 31 Ogos tahun ini.




7 comments:

  1. fullamak.. hehehe, semart tu pakai si baju hijau

    ReplyDelete
  2. Pakcik lie minat jadi komando ke?/

    ReplyDelete
  3. Apa eak komando makan ? Nasi ? Maggie ? Ubi Kayu ? Ntah ler ...

    ReplyDelete
  4. org betul rupanya . ingatkan patung ...

    ReplyDelete
  5. selamat hari merdeka PCL.. kalau betul kena pancung kes aniaya tu.. hehe..

    ReplyDelete
  6. selamat menymbut kemerdekaan PCL..hehe..ganas kot rupa pak cik misai tu

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.