Orang baru dalam keluarga besar PCL. .

Thursday, August 15, 2013 Nazlee Ismail 6 Comments



alhamdulillah..hari raya ke-4 lepas, dah berlangsung majlis kenduri kahwin adik lelaki PCL.. . Pcl jadi 'orang kuat' dalam keluarganya setelah abanglongnya.. emm memang kuat sampai tak nampak orang hihi..

..dah lama mak mertua saya tak menerima anak menantu baru perempuan.., selepas kaklong, kakngah (saya) dan kaklang.,   ..hanya dua menantu lelaki beberapa tahun lepas.

Syukur..segalanya berjalan lancar dengan izinNya.

Tahniah buat pasangan Pangantin,  Hisyam dan Ieda...

"Semoga  berbahagia dan Semoga Allah memberkati kamu, melimpahkan berkat kepada kamu dan menghimpunkan kedua kamu di dalam kebaikkan"


ni keluarga besar PCL...tahun depan ada lagi dan lagi ...dan lagi insya Allah. (3 lagi belum selesai)

~ diana
Published with Blogger-droid v2.0.10



6 comments:

  1. Tahniah PCL dapat adik ipar....
    semoga ikatan kekeluargaan mereka terjalin sehingga ke jannah.....
    Insyaallah...
    Cantiknya kaler baju pengantin tu....

    ReplyDelete
  2. cantik pengantin ^^ jom g blog cik anis :)

    ReplyDelete
  3. Syok nya dpt kawen.... hehehehe,
    tahniah pcl dgn kehadiran org baru

    ReplyDelete
  4. Alahai pengantin... Raya2 ni ramai jugak yang melangsungkan perkahwinan, masa kat kampung sehari sampai ada 10 jemputan.

    Moga pengantin akan kekal bahagia dan tabah mengharungi ujian berumahtangga.

    ReplyDelete
  5. wah tahniah ye PCL..cantiklah color baju pengantin(ok orang pompuan memang tu je nampak dulu he2)

    selamat hari raya ye..makin besarlah family PCL best ^^

    ReplyDelete
  6. Tahniah buat pasangan pngntin.. Moga kek hgga akhir hayat..

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.