Salam! apa khabar..?

Monday, August 12, 2013 Nazlee Ismail 7 Comments



..keletihan, baru sampai banting petang tadi..ni pon pcl baru lepas berehat-rehat...dan teasa nak blogging..
teasa rindu nak hadap lappy, tak puas guna henfon skrin kecik! .. ini pon pinjam  guna tab mamaD punya..

# nasib tak berapa baik, laptop pcl kehujanan masa di kampung, secara tak sengaja ..habis basah.

okeh, lupakan kes laptop aku tu..kalau korang nak kesian jugak...doakanlah laptop  tu kembali normal seperti sedai kala...boleh la rancak lagi pcl blogging...hurmm.

entri sulung setelah berada di rumah sendiri sebaik sahaja pulang dari bercuti raya...sesambil blogwalking...

# ..nak tanya khabar anda semua...sihat?
# ...nak tau apa cerita dgn raya anda?
.
Published with Blogger-droid v2.0.6



7 comments:

  1. Assalamualaikum Pcl...fizi disini Alhamdulliah sihat..raya dah mula perlahan dh..hehe..:)

    ReplyDelete
  2. salam bro PCL...alhamdulillah sihat2 je ni...raya taun ni memang happening...cma yang tak bestnye ramai mmber krole tak dpt blk kg...tak dpt cuti...so dari segi tu kureng skit~ krole doakan moga laptop bro cpt sembuh dan lebih sihat lepas ni :) so raya bro camna pla? msti ok kan?

    ReplyDelete
  3. Hari raya yang suramsss.. Physically sihat, tapi di dalam tak sihat. Uncle pun tau crita kan. Tehee. Welcome home! :D

    ReplyDelete
  4. Dah start keje hari nie, mondays bluee....

    #selamat hari raya aidilfitri.

    ReplyDelete
  5. KHABAR BAIK.. SIHAT-SIHAT SAJA PCL..

    ReplyDelete
  6. jom join 8share..hehe..selamat hari raya :)

    ReplyDelete
  7. Salam... PCL

    Saya masih tak berapa sihat lagi ni tapi raya kira seronok ler

    wassalam

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.