ahhh..gila kuasa saya untuk hari ni!

Wednesday, September 18, 2013 Nazlee Ismail 5 Comments


..ahhh gila kuasa untuk hari ni, bukan senang nak tengok saya membalas komen. ..alhamdulillah bebudak kat rumah ni macam bagi laluan je..

untung Hanis ada..suka melayan,  kira take over mama punya tugas.. cukup bulan boleh claim. .tambah duit tabungan dia.. selalunya macam tulah..tolong sikit ke banyak ke, bagi tetap bagi termasuk dengan akak nina sekali dapat habuan bila mama terima gaji..

seronok sebenarnya share sebahagian duit gaji untuk belanja makan atau belikan sesuatu untuk anak sendiri termsuk juga anak2 yang dijaga..

itulah kepuasan dalam erti kata lain. ..membahagiakan  kehidupan seharian. Syukurlah..pcl tak bosan dan anak2 sendiri hepi.

Semalam sakit badan seharian melayan karenah anak2....tapi hari ni bersenang lenang atas kerusi empuk panjang.. begitulah putaran nya.
mahu tak mahu, itulah yang dinamakan pekerjaan..sebelum pencen buatlah sesuatu yang hati bekenan..agar setiap apa yang berlaku ikhlas tanpa paksaan.

*jamah cekodok jagung dan cicah cili untuk hidagan petang ni. 

~ diana.


Published with Blogger-droid v2.0.10



5 comments:

  1. Terliur tgk cekodok dgn sos tu.. Huhu..

    ReplyDelete
  2. MamaD setiap yang kita buat dengan ikhlas ada kemanisannya.

    ReplyDelete
  3. ptg ni saya pekena cucur udang...

    ReplyDelete
  4. seronok sebenarnya bila dapat berehat dgn selesa sekali sekala ...

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum. Menyinggah :) nak pekena cekodok yang sedap tu.

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.