Banting basah lagi..

Tuesday, September 03, 2013 PCL 9 Comments





masihkah kau ingat..
masihkah kau ingaaat...*lagu Kumpulan Kopratasa kalau tak silap aku.

dok ingat tang tu je...haha bukan jaguh karaok kita ni. .mana  reti nyanyi. ...dodoikan anak boleh la sikit-sikit tu pan bantai gelak ngan hanis..sebab nyanyi lagu air pasang pagi salah. .lari tempo hihi..

...emmm nampaknya lebat lagi hujan kat luar toh.. siot!

pantri. .. jom, cari kuih raya kot ada lagi berbaki..

#rezeki bila hujan..
#realiti orang kerja tunggu masa nak pencen.


Published with Blogger-droid v2.0.10



9 comments:

  1. Assalamualaikum pcl. kat area ofis sheila ni lebat gila. sejuk haihhh nasib baik harini berlapis-lapis bajunya. macam tau2 nak hujan. heeee

    ReplyDelete
  2. @Sheila ..cantek dah tu..ada makanan tak?

    ReplyDelete
  3. KL pun hujan PCL nampak gayanya basah lagi le hari ini...

    Hujan2 gini serdak biskut pun sedap!

    ReplyDelete
  4. @Jun Aina..belum sempat jadi serdak..dah licin !

    ReplyDelete
  5. alamak ade kuih raye lagi sedapnyer, kat SP nie panas lah..

    ReplyDelete
  6. best le hujan..sejuk,nyaman dan dingin.

    ReplyDelete
  7. laa ni, mana mana pun hujan....
    save budget bln ni sbb xpayah pasang aircod..hihi

    ReplyDelete
  8. 2/3 hari nih sejuk memanjang bila tidor mlm ...

    ReplyDelete
  9. kuih raya payung tu ade kt umh ledi. tp dh hbs.. hehe

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.