Bihun sup kemboja. ...menu pilihan pagi ni.

Monday, September 16, 2013 Nazlee Ismail 9 Comments




...tengok gambar-gambar dalam blog album lama,  nampak sesutu yang menggiurkan tekak. ....sudah pastinya tentang gambar makanan yang pernah aku publish suatu ketika dulu.

"jom kita pi pekena bihun sup kemboja! " ajakan  aku pada mamaD yang nampak macam takda idea nak masak sarapan apa pagi ni..

semua bangun awal subuh tadi..ingat nak pi jogging sama-sama tapi...hihi,  seruan tempat tidur lagi kuat dari segalanya....lapar pon diabaikan sementara.

"Selamat Hari Malaysia" !

....dan selamat bercuti dan tahu nak ke mana-mana., makan dan makan saja
bagi yang punya plan baik....enjoylah dengan cuti anda semoga ceria dan berbahagia.


Published with Blogger-droid v2.0.10



9 comments:

  1. selamat bercuti PCL dan mamaD.. selamat hari malaysia.. :D

    ReplyDelete
  2. Cuti2 lepak di kampung...cari ketenangan
    Selamat bercuti dan slmt menyambut hari Malaysia

    ReplyDelete
  3. selamat hari malaysia PCL dan keluarga :)

    ReplyDelete
  4. selamat bersantai di hari cuti...unik nama menu tu...nampak sedap

    ReplyDelete
  5. wah memang bihun tu membuka selera cik akak...huhu...
    lapar pula cik akak...dah belum sarapan nie :)

    ReplyDelete
  6. Hari ni goyang kaki je kat rumah, menghadap buku. Haha. Selamat bercutii =)

    ReplyDelete
  7. sedapnya bihun sip tu. huhu... lapor

    ReplyDelete
  8. Selamat Hari Malaysia... nak semangkuk bihun sup kemboja..

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.