Kepakaran memasak bertambah bila..

Monday, September 23, 2013 Nazlee Ismail 5 Comments


[sesuatu yang tak diduga...]

taukan..sebenarnya kita orang dapur ni memang dah dapat agak bila. ..contohnya gas memasak nak habis.
orang pi kerja tu cakap boleh tahan lagi 2,  3 hari... haha pcl lah tu..pandai je dia jadi nujum pak belalang pepagi tadi...emmm sudahnya memasak guna periuk nasi letrik lah hari ni.., nasib baik ada simpan periuk yang lama.. masih boleh guna bila keadaan terdesak..

bersabar jangan mengeluh dan  cari salah sesiapa,  saya ok je ni hihi dah siap masak pun !

~diana

Published with Blogger-droid v2.0.10



5 comments:

  1. kasihan mamaD.. nasib baik ada perik nasi elektrik.. kena beli 1 tong gas simpanan lepas ni kot..

    ReplyDelete
  2. saya pernah mengalami masalah yang sama. So sekarang standby 1 tong gas lagi utk masa kecemasan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. @nea lopah. .dah ada tong tp yg satu kosong terlupa agaknya pcl tu

      Delete
  3. bila timbul masalah , cari solusi bukan punca . insah Allah settle .

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.