Memburu Itik di pagi hari..

Wednesday, September 25, 2013 PCL 14 Comments



*update : Lokasi  @kafe D Bunga Emas , Jalan Kanchung Darat. Banting.

...dah lama 'memburu'..,  baru terjumpa orang jual gulai itik di kedai makan sini..terus beli @rm3.50 seketul..x2 , siap untuk menu tengahari nanti. *bagi orang rumah rehat masak.

#lain benar menu kami hari ni... :)) glurp !

*ada yang tak selera makan itik eh...




Published with Blogger-droid v2.0.10



14 comments:

  1. saya kalau tak tahu itu itik saya makan la..
    tapi kalau tahu tobat x makan hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. @Cheida. . tobat lahom kata ustad kazim. .hahaa

      Delete
  2. Suka2.. rasanya macam ayam pencen..keras..isi warna gelap..

    ReplyDelete
    Replies
    1. @Mieza... betul la..rasa mcm ayam.pencen tp bkn liat mcm ayam pencen tu..

      Delete
  3. aduss sedapnya itik!!..
    manisss aje..
    kat mane kedai ade jual menu itik ni?
    tak pernah pulak nampak ade kedai jual menu itik

    ReplyDelete
  4. masa kat kg masih ada itik , rasa gak makan rendang itik ... naper org cina suka benar dgn itik yer ... masih jadi tanda tanya ...

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum PCL...wah lauk itik rupa2nya ni yer...:)

    ReplyDelete
  6. aiza tak pernah lagi makan itik.. nampak dalam gambar tu macam ayam je..

    ReplyDelete
  7. nampak sedap...tp x pernah mkn itik...

    ReplyDelete
  8. Wah.. Sedap tu.. Lma dh x mkn itik..

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.