Ok, tak kacau ah..

Wednesday, September 04, 2013 Nazlee Ismail 3 Comments



mamaD nak solat..

aqib. ..hahaaa baru ni dia cakap bosan main tablet, ye lah asyik dengan tablet dia je..
lepas solat terus mamaD teman kan aqib di taman permainan....bagi keluar  peluh sikit, dia main main sakan dengan afni zulaikha...biar cepat sikit tidor malamnya nanti..

mama aqib. ...malam baru sampai, flight dari London...
baby Mia bersama pcl sementara tunggu bapa dia datang jemput..

#keluar skil jaga baby 10 tahun lalu...kekok lah!


Published with Blogger-droid v2.0.6



3 comments:

  1. nak kena dapat baby baru tuh baru x kekok ... heheheee

    ReplyDelete
  2. nampak berbakat je PCL jaga mia.. :D

    ReplyDelete
  3. Pandai ke jaga baby tu?? :-)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.