Pertandingan Bunga Api Antarabangsa Putrajaya 2013

Saturday, September 14, 2013 PCL 7 Comments


ada peluang hanis nak tengok ! , ajak maktok dan adlina (sepupu hanis) yang baru datang ke banting nih..
kebetulan hanis dah merdeka exam..macam macam lah plan dalam kepala dia..

semalam, macam biasa...bila maktok ada kat sini maka aktiviti memancing  akan bermula, ..sekadar merehat-rehatkan minda.., berborak sejam dua ...ikan tak makan...belah la. dah biasa sangat kalau pi mancing tak bawa balik hasil...

eh melalut pulak , ...sebenarnya saya nak ajak korang bersama-sama  ke Putrajaya bermula malam ini  .rujuk kat banner tu, acara pertandingan bunga api tu sebenarnya adalah aktiviti tahunan tapi kami tak pernah ada peluang untuk menyaksikan..

so, kali ni insyaAllah..jom lah kita..

# malam esok/lusa insyaAllah..




7 comments:

  1. best bunga api.. tapi jauh nyaa.. hehe saya jemput awk join nie http://nooramyma.blogspot.com/2013/09/special-giveaway-2013-by-misz-nadea.html

    join yaa..^__^

    ReplyDelete
  2. kalau pergi tengok bunga api ni suka ambil gambar...sebab suka colours dia... he he he...

    ReplyDelete
  3. wow! ini menarik ni...bole pegi tgk

    ReplyDelete
  4. klu dpt mmg nak pergi . suka sgt tgk bunga api . masa nampak entry nih , saya dah dgr bunyi letupan bunga api putrajaya ...

    ReplyDelete
  5. wah mest best nie...nanti kongsian kat blogg juga :)

    ReplyDelete
  6. bestnya.. tak tahu la aiza dapat pergi ke tak..

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.