Apa Hanis buat tuu..

Wednesday, October 30, 2013 PCL 9 Comments


WW. .






9 comments:

  1. bersantai ptg2 sampai x ingt nak p ngaji....tuu!

    ReplyDelete
  2. semoga beroleh kejayaan dunia dan akhirat sihanis.

    ReplyDelete
  3. wah sedapnya, tak nak belanja aunty sekali ke ni...he he he...

    ReplyDelete
  4. mmm...sedap kn aiskrim Tornado tu Hanis...klau Hanis rajin g mengaji tiap2 hari mamaD bole blanja makan aiskrim tu...kan mamaD
    =P *PEACE*

    ReplyDelete
  5. Salam .....ala pcl.....ais krim nie sedap ni hehehe makan jugak ritu....=.=!

    ReplyDelete
  6. Salam .....ala pcl.....ais krim nie sedap ni hehehe makan jugak ritu....=.=!

    ReplyDelete
  7. Sedapnya..mntak sikit.hehe

    Pcl..tahniah..salah seorng pmng tuk komen kat entry sya tu..nnti pm sya kat fb sy ya :)

    ReplyDelete
  8. Aiskrim apa tu?mcm bersalut je....

    ReplyDelete
  9. aunty aiza pun nak sikit aiskrim tu hanis.. hehe..

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.