Bukan alasan tapi jujurnya aku terkilan...

Saturday, October 19, 2013 PCL 7 Comments



yahh...tiap kali hari sabtu dan kekadang hari minggu adalah hari kena standby, ..memantau kontraktor buat kerja.. ,  yang namanya kerja memantau tu kedengarnya macam  mudah tapi sebenarnya tanggng jawabnya adalah berat .. Walaupun boleh sambil minum dan bersantai namun kerja tetap kerja.. memastikan kerja siap seperti dijadualkan itu adalah amanah ..amanah..dan amanah...

Ini bukan alasan tapi jujurnya aku terkilan...

..aku rasa terkilan kerana tak dapat bersama ahli keluarga yang lain menghadiri  majlis perkawinan sepupu di Bukit Mertajam (Taman Guar Perahu) hari ini. Blogger Knor (myauntie) mesti jadi orang kuat kat sana.. Semoga perjalanan majlis tersebut berlangsung dengan suksess.

"Selamat Penganti Baru Zulia" ..kanan sekali dlm gambar.






7 comments:

  1. tak mengapa..tugasan kan sumber rezeki.. :)2

    ReplyDelete
  2. erm memang terkilan..tapi nak buat camne mmg tak dapatkan...xpe doakan je kebahagiaan dia...:)

    ReplyDelete
  3. Betul tu memang terkilan sbb tak dapat berjumpa dan berkumpul bersama sanak saudara

    ReplyDelete
  4. semoga Allah permudahkan segala urusan...

    ReplyDelete
  5. kita doakan saja dari jauh kebahagiaanya.. apa boleh buat akibat tugasan terpaksa korbankan kasih sayang..

    ReplyDelete
  6. semoga dipermudahkan segala urusan..

    ReplyDelete
  7. kekadang tugas melebihi segalanya...

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.