Janji hati mau bahagia selalu dengan mereka..

Monday, October 07, 2013 PCL 3 Comments






...dah nak dekat tengahari dah kan.. lambat bersiaran pcl hari ni., ni citer petang ahad lepas
dah penat kerja seharian , hari minggu plak tu...kesian mereka yang kena tinggal kat rumah tu...

keluar petang ke malam hari adalah pilihan terbaik, ..cuaca panas kat luar jadi alasan bernas... ..*kami ni bagai putra putri lilin. ..cair bila terlebih panas.

sempat kami berBBQ... santai petang di Pantai Morib..Hanis nak makan sate ikan..jadinya BBQ hulur duit dapat sate ikan dan kerang bakar..wuuh memang sedap sesekali layan.

Sate ikan @Rm0.50/cucuk dan kerang bakar @Rm5/pinggan. ..lama betul tak makan,  memang sempoi amat ! sesekali layan makan dengan deruan angin sepoi-sepoi bahasa gitu. ..pandang ke laut nampak ombak meninggi...tak berani dekat ke pantai...

..tenang rasa sambil mulut menegunyah sate...dan berselang seli menyicah kerang wehh..
tak perlu belanja besar, janji hati mau bahagia selalu dengan mereka..


**************

#GameBlog
~Klu pertama, kedua dan ketiga sudah diberikan dalam entri lepas. dan klu keempat ialah :
  • entri berkenaan berada dalam labels : musibah

Okay...selamat mencuba .

#..jangan jawab di sini, dan sila ke : GameBlog (Sabtu , Ahad dan Isnin) ~ siri 1 , 
jawab di ruangan komen. t.kasih.


Published with Blogger-droid v2.0.10



3 comments:

  1. Ingatkan PCL yang dok bakar membakar tu...

    ReplyDelete
  2. PCL Farah memang tengah ngidam satay ikan tu...hu hu hu... pos sikit boleh?

    ReplyDelete
  3. kerang tu favourite saya tapi mesti yg comel2.. Masak apapun sedap

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.