Malam masih muda.. : Ikea.

Sunday, October 27, 2013 PCL 9 Comments

hai  assalamualaikum.

kami masih lagi di IKEA Damansara..cari barang satu dua items dan balik... nanti minggu bila-bila ada masa mai lagi sini hemmm..

Ini lah kekdahnya bila berbelanja tak ikut perancangan...ikut sedap kaki melangkah. (jangan ikut contoh saya ni :P )

tersinggah dan terbeli itu sudah biasa...
bukan banyak mana je, tak habis lima puluh hinggit pon...sebenarnya lebih kepada suka-suka dan menjamu mata...

p/s...mamaD memang macam tu...

# cari keripap ikea (ada telur dlmnya) sedap!
.




9 comments:

  1. Rasa mcm tgk Hanis pulak bila tgk uncle. Haha. Shopping jaa, jgn tak! Hewhewhew. Night is always young for students. Hihihi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. @vee. . ye ramai yg cakap Hanis ikut muka pcl n Nina plk ikut muka mama..

      Delete
  2. Makan meatball tak PCL ? :)

    ReplyDelete
  3. @Daddy Ziyyad ; meat ball...emm dulu ye tp skrg mcm tak berminat hihi..

    ReplyDelete
  4. Saya pegi Sabtu lepas. Lengoh kaki!

    ReplyDelete
  5. seronok jalan2..

    ReplyDelete
  6. semangatnya cr barang..heee...muda x menentukan mlm

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.