Pemenang #GameBlog - Siri 1 diumumkan !

Monday, October 07, 2013 PCL 8 Comments



 Salam semua...ABC tapaw, makan  dalam opis...terima kasih kat makcik cleaner bagi, rezeki datang jangan ditolak...

Oky teruskan dengan pengumuman.., kita lihat rezeki siapa pula yang menang #gameblog siri 1 buat julung kalinya :

sebelum tu dimaklumkan jawapan yang tepat ialah :



TAHNIAH  kepada pemenang yang memberikan jawapan yang tepat...terdapat 3 jawapan sama dan saya pilih yang terpantas sahaja.

Dan Pemenangnya ialah : Vee Lea (Borneo Girl)

p/s ; terima kasih kepada semua yang terlibat memberikan sokongan..#gameblog siri 2 akan menyusul .


Published with Blogger-droid v2.0.10



8 comments:

  1. tahniah2...lama dh x berBW so xtau apa terjadi huhu

    ReplyDelete
  2. eh eh, macam terlepas jer ni...alaaaa....

    ReplyDelete
  3. tahniah kpd pemenang...bertuah!

    ReplyDelete
  4. Alooo, kita betul kan tapi xpantas.. xde rezeki la. Hehe, tahniah vee

    ReplyDelete
  5. Assalammualikum...PCL,

    tahniah kepada pemenang yg terpilih..

    mselim3

    pls: sorry x sempat nak join.

    ReplyDelete
  6. tahniah kepada pememang.. tak sempat nak join..

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.