Santai petang menanti..dan berlalu.

Thursday, October 03, 2013 Nazlee Ismail 3 Comments



..bila jam sudah 5 ke 6 petang,   memasing nak duduk di luar rumah.  Sebenarnya inilah masa santai kami dan  anak-anak mengasuh ni...Hanis akan siap2 nak pi menagji..

Selagi belum jam 5, anak2 semua tak boleh keluar. .itu  peraturannya. kena makan dulu...lepas tu mandi siap2. ..pakai bedak wangi dan lepak  di luar menantikan ibu memasing menjemput...

Laikha dah besar...nampaknya dia dah pandai merajuk sebab saya  dukung Mia..kalau dulu dia lah yang kecik sekali. nak balik pun sikit punyasusah mama dia memujuk tapi tak dah sekarang, nak balik cepat jer..haha. ..ni pasal kehadiran Mia buat Laikha tu  jealous .

kucing tu, maktom namanya...buat mainan bersama...jauh2 ok tapi bila didekat dai lari..
santai petang kami berakhir bila semuanya balik....n last sekali balik ialah Syafi Damia..

pcl balik sat tadi hanta dan jemput hanis @tempat mengaji..lepas tu ke pejabat pulak..pukul 7 katanya baru balik....ok lah bai bai..lama tak menulis di sini. salam.

~  diana

Published with Blogger-droid v2.0.10



3 comments:


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.