Afni Zulaikha..

Monday, November 25, 2013 PCL 3 Comments


..petang semalm sempat pinjam Afni Zulaikha dari rumah mama dia..
Keletah manja dia buat sedara mara pcl yang datang dari Kedah pon teringin tengok Laikha dari dekat..

Sebelum ni cuma tengok gambar dan video melalu fb jer..
Laikha ni budak pemalu. .. tak kenal maka tak layan..


..Afni memang manja, antara anak-anak angkat mamaD yang banyak cakap dan kuat merajuk..




3 comments:

  1. Cute!! Uncle bila lagi nak timang baru punya? Hehehe :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. @Vee ; ..sapa cute tu..uncle eh? ..haha. Dah ramai la ank2..kesian plk kat mamaD.

      Delete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.