Hanis Okjer. .!

Thursday, November 14, 2013 PCL 13 Comments


Salam petang..

...debaran menanti keputusan  UPSR sudah berlalu.. , Hanis harap dapat keputusannya yang cemerlang tapi hasratnya tidak kesampaian.. :( sedih..

Sekolahnya (SKKD) UPSR2013 memperolehi 13 calon 5A dan 13 calon 4A  secara keseluruhannya adalah  merosot dari tahun lepas dengan 31 calon  mendapat 5A.
begitu jugan dengan impiannya hendak memiliki DSLR sebagai ganjaran jika dapat 5A ~tersasar..
sedih lagi :(

tak apalah , kecewa tetap ada.. namun adik sudah buat yang terbaik.  Tekad dengan azam baru untuk sekolah menengah pulak.

walau keputusan tak seperti yang diharapkan,  namun abah dan mama tetap bangga dan bersyukur dengan keputusan adik sekarang.. dapat berapa?

pesan adik.. jangan hebohkan resultnya.. *malu :(


.


# Keputusan UPSR adik sebenarnya lebih baik dari abahnya dulu. PCL hanya dapat 3a ( tp abah ni. ..rilex je dik, tak malu pon)...

# Bangkit dari kekecewaan dan belajar dari kegagalan.. semoga menjadi lebih kuat dan bersemangat. .ini baru permulaan, masih jauh perjalanan mu Nur Hanis Umairah.





13 comments:

  1. X9e hanis.. Spm nnt bru pulun hbis.. UPSR NI hny permulaan je.. bangkit kelemahn dan kesilapan.... apa2 pun tahniah hanis...:) sbb buat yg terbaik...

    ReplyDelete
  2. Wah! Lebih baik dr abah means more than 3 la A's nya kan. Hee. It's great enough :) Vee dulu dpt 4A's je. Masa skolah rendah berusaha nak dpt A, sampai skolah menengah berusaha nak pass je! Wakaka. Lagi2 bila masuk science side. Hahaha. Rasa cm nak balik gi skolah rendah pn ada, senang je hidup.. Haha ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. @Vee ; zaman uncle dulu kita exam Penilaian Darjah5. tau.. 3a dah kira bagus sbb dlm kelas 2 org je dpt 5a.. :)

      Delete
  3. Hihi alhamdulilah juga tu
    Sekolah cik akak byk sains yg problem tak dapat skor a semua

    ReplyDelete
    Replies
    1. @cik akak nao mei.. Dpt 5a kan. .best student kan. .

      Delete
  4. Tahniah...
    Masa masih panjang lagi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. @Ain..betul tu. t.kasih.

      Delete
    2. PCL,tahun ni tak ada anak upsr..tahun baru ada ambik SPM ,ank no2.

      Delete
  5. Tak pe ....Yang penting usaha yang dibuat ...

    ReplyDelete
  6. Tahniah hanis..sya dulu pun dpt sikit je A nya..teruskan usaha lagi ya :)

    ReplyDelete
  7. hanya langkah permulaan jer hanis ... relaks jer ...

    ReplyDelete
  8. tahniah kepada hanis.. baru langkah pertama.. semoga terus berjaya pada masa akan datang..

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.