Itu takut..ini takut..semuanya takut..

Tuesday, November 12, 2013 PCL 4 Comments


#situasi semasa.

..takut terlambat , takut tak sempat, takut seseorang marah.... takut salah , takut kegagalan...takut apa lagi entah la macam-macam takut dalam duniawi ini..

Ini semua murupakan musibah bagi kita takut akan selain Allah mungikn sebanyak lebih dari 100 kali dalam sehari?

sedarkah kita... semuanya serba tak kena.



May 11, 2013
Semalam , di sebuah kedai makan di Kinrara Puchong, ..bersama kenalan baru dan lama ...secara tak langsung diskusi pasal bisnes, kehiudupan ...ada juga terselit isu politik negara ,....politik ni pon kena ambik tau jugak!
May 31, 2013
kalau tak berjaya jugak...kena korek dari mainhold (.. plumber yang mampu buat) ... saya n de geng dah setelkan problem di rumah saya, terpaksa ajak geng maintenance kuarters..... memang nak kena korek dengan tangan ...
May 05, 2010
terima kasih atas ingatan/nasihat pakcikLie...sibbaik hasben tak suka berseluar pendek..selamatttt.... May 05, 2010 ...kalau kena tempatnya tak apa .. misalnya nak tidur dalam bilik kita sendiri. lebih selesa. p/s boleh beritahu ...
Oct 22, 2010
Ibubapa berbuat demikian adalah semata2 untuk melihat mereka menjadi 'orang',..adakah cara lain yang sebaik2nya untuk tidak melibatkan merekeka dalam 'gejala' ini? mungkin ini salah satu caranya ... kalau dlm keluarga kita kena anggap sebahgai Hadiah/balasan atas usahanya....sebab setahunya..rasuah dia mempunyai unsur2 kepentingan sesuatu pihak....tapi kalau bab ngan anak2 ni...sama2 berkepentingan kut.... October 22, 2010 · p@kcikLie said.





aku bersaing dgn keta ni td..laju betul dia pecut..sesama nak masuk keja cepat..takut terlambat !



4 comments:

  1. saya seorang yang penakut..:p

    ReplyDelete
  2. Betul tu PCL...tapi okje takut bertempat le.....oklah tukan....nama pun manusia!

    ReplyDelete
  3. Sy takut gak... Takut pda Yang Esa... Tpi takut di dunia tu adalah satu ujian Allah juga sbnrnya...

    ReplyDelete
  4. takut gak...takut ngan amalan yg tak cukup

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.