Kami di PD.

Sunday, November 17, 2013 PCL 12 Comments

salam hari minggu.

.. .cuti kami di PD..sesampainya di Coros Paradise Resort. .sebelah senja ingat nak bersantai di tepian pantai menikmati pemandangan laut sambil menunggu sunset..tetapi harapan meleset sebab cuaca mendung dan hujan sekejap.

Pemandangan cuma dirakam dari dalam kamar buat seketika..
Selepas hujan. .cuaca jadi mendung mengizinkan kami turun awal sikit. ..menemani hanis mandi laut.. Dan Nina n mamaD bersiar-siar di pantai. .

#sementara ada masa terluang..layani lah karenah keluarga anda terutama anak-anak. ..

#bila melihat mereka gembira pasti hati kita sebagai ibubapa merasakan kebahagiaannya..


Selamat bercuti semua..





12 comments:

  1. nak ikut............

    ReplyDelete
    Replies
    1. @Kathy..alamak ktorg da nk balik ni.. :)) ..trip p Hat Yai blh la..

      Delete
  2. selamat bcuti pcl sekeluarga...

    ReplyDelete
  3. Seronoknya ada di PD.. main pantai

    ReplyDelete
  4. Percaya atau tidak... ida belum pernah sampai PD hehehe

    ReplyDelete
  5. Waktu hujung thun ni mmg musim hujan kn.. Kurg sesuai xtvt di pntai...

    ReplyDelete
  6. Wah.. Syoknya.. Lama dah tak main pantai.. Huhu..
    http://miezashaklee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Witwieeewww.. Sronoknya bercuti!! Jgn lupa ole2 utk Vee yeee.. :p

    ReplyDelete
  8. Dh ada kat pd eh...x tau...if tau boleh jumpa pcl and family...tp 16hb tu SA kat kl lg...

    ReplyDelete
  9. selamat bercuti kepada PCL dan mamaD sekeluarga.. :D

    ReplyDelete
  10. Awal cuti sekolah dah bawak anak2 bercuti PCL?

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.