Kepakaran dalam memujuk ?

Tuesday, November 19, 2013 PCL 5 Comments


Hubungan suami isteri tidak akan lari daripada perselisihan terutama dalam proses mendapatkan kebahagian, membina kemesraan dan mencari cinta, bagaikan gigi dah lidah adakalanya tergigit juga.

... jika selama ini anda memang suka dipujuk, apa kata sekali-sekala anda pula yang memujuk....pujuk pasangan  anda!.

Gunakan segala kepakaran yang ada pada diri anda ketika ini. Pasti dia  akan “cair” dengan anda, insyaAllah.

gambar sekadar hiasan, google.

Apakah kepakaran anda dalam memujuk... boleh berkongsi ?

tapi sebelum berbuat sesuatu kenalah tahu kenapa merajuk ?

Tapi sapa suruh buat cmtu...erk! tak perasan ye.....,kalau baru kawen tu mungkin la...yg dah lama ni ..tak kan tak paham2 perangai pasangan masing2....emmh memang patut la membuatkan dia merajuk...ada lagi, nak tau ?

.. merajuk ni selalunya pada si isteri atau pon kekasih hati je...tapi harus diingat, suami juga ada perasaan.Meskipun kekadang tu dianggap perkara kecil, tapi jika dibiarkan ia mampu mencetus sesuatu yang tidak elok, menjadi api dendam yang menyakitkan sehingga tidak boleh dimaafkan lagi....huh! dasyatnya bila lelaki sesekali merajuk.

...dan kalau saya dengan mamaD, ..biasnya lah..


Sebenarnya aku pun merajuk juga..sebab tu lah jadi macam nie..selalunya aku yang pujuk tapi sekarang nie yang memujuk pun merajuk nak buat macam mana nie... sebelum amik kakak n adik balik dari sekolah aku ...





5 comments:

  1. mcm comel je kalau lelaki merajuk. hehe

    ReplyDelete
  2. salam PCL & mamaD

    hihihi...biasalah merajuk2, tapi luar biasa kalau takde merajuk2 :p

    ReplyDelete
  3. Lelaki mmg kuat merajuk.. Hehe

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.