Lama tak muncul kat sini kan!

Friday, November 22, 2013 PCL 2 Comments

Salam..

.. lama tak mai blog pcl ni. Taktau apa cerita yang pcl topikkan..

Kita ni lebih kepada takda masa sebab budak Mia sorang ni dah pandai nak manja2.. 
Takmau dok dalam..nak santai kat luar rumah ja sambil menunggu ibu dia balik dari kerja.


"Ada hari2 yang buatkan budak Laikha terasa hati.. manjanya telah berkongsi, merajuknya selalu sebab dia sebelum ni anak yang sangat manja.."

Layan dan tunjuk muka.. Ok babaii. semoga jangan jemu dengan blog pcl ni, terima kasih :)


Oklah.. Jumpa lagi.

~ diana.





2 comments:

  1. salam..singgah ptg..m3h pun dah lama x mai sini..hehe

    ReplyDelete
  2. adat lah tu.. nak perhatian.. hhehe..

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.