Macam salah jer pertanyaan ku..

Tuesday, November 26, 2013 PCL 10 Comments

...siapa pandai makan ? tau  camana nak masak teratai ni..?

Batang ke bunga yang orang makan ??


Aku tanya kat awek yang jual kat pasar sini,  tapi dia tak jawab. .
macam salah jer pertanyaan ku!

Adehh..




10 comments:

  1. AIK... BOLEH MAKAN KE?

    ReplyDelete
  2. pernah dengar sebelum ini..tapi tak pasti samada bunga or btg or kedua2 sekali...

    ReplyDelete
  3. Assalam PCL,

    Auntie selalu juga buat sup tapi kekacangnya dan akar teratai, sedap, selalunya hanya kaum cina aja yang pandai makan.

    ReplyDelete
  4. errrrr
    tak penah maakan bunga teratai tu
    tapi rumah saya sekarang namanya Jalan Teratai ;)

    ReplyDelete
  5. sedap ke?pnh tgk kwn post kt blog dia....tak pnh tgk real mcm mana mkn nya

    ReplyDelete
  6. Nasib baik bukan Vee yg jual. Kalau vee ternganga je kot. Blh mkn ke benda ni? o.o Haha :O

    ReplyDelete
  7. X pernah plak tau bunga teratai boleh mkn..biasa biji teratai atau batangnya ...cina suka la...huhu...

    ReplyDelete
  8. boleh makan ker....? tak tahu ler pulak....

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.