Mengader-ngader eh.. Aha ha..

Monday, November 25, 2013 PCL 9 Comments


..huuuu malam ni terasa lain macam jer badan aku ni. 

Baru habis ber BBQ depan rumah ni tadi.. Gambar BBQ memang takde sebab ...tukang ambil gambar dan tukang kipas adalah orang yang sama..

Cuma gambar ngader2 ni je sempat ku rakam.. Agak tak senonoh hihi tapi... ulser kat bibir dalam mulut aku ni memang memeritkan..pasti korang perah merasainya..kan!

ni semua mungkin sebab banyak sangat aktiviti luar sampai air kekurangan dalam badan..

#..boleh pulak mamaD kata pcl ni tidur malam tak gosok gigi..kha..kha..kah.. enzim dah makan bibir katanya..wow hebatnya teori....mungkin juga betul.

Betul ke? ..




9 comments:

  1. Replies
    1. @munirah ; .. 'mata ikan' memeritkan... malas nk close-up nt ngeri pulak..

      Delete
  2. kurang air sebenarnya ni.. lagi2 cuaca skrg yg tak menentu.. PCL bnykkan minum air kosong tau.. membesey pun membesey lah... hehe

    ReplyDelete
  3. p kumuq ngan ayaq garam p...mg cepat baik

    ReplyDelete
  4. Hehe kesian.... sabor jer laaaa

    ReplyDelete
  5. berani awak g upload gambar camwhore gitu dlm blog. sy x berani .hahaha

    ReplyDelete
  6. kalau ulser mmg geram semua bnda susah nk mkn..haha

    ReplyDelete
  7. setakat ini tak pernah kena ulser mulut.. semoga cepat sembuh ulser PCL tu..

    ReplyDelete
  8. Panas sebenarnya tuh...kadang2 tergigit ngan kuat buat dia senang pecah...SA selalu kena..

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.