Nak berpiknik sat lagi..

Sunday, November 24, 2013 PCL 6 Comments

..piknik kat pantai morib jer.

Pagi lagi cari bahan nak masak. Ada menu spesel..buat kari kepala ikan besar.. Ikan merah ni bukan saya masak dan bukan mamaD yang masak tapi my mak mertua yang masak.

Kali ni. ..kari berlemak sikit sebab mak letak santan.., kalau mamaD punya resipi  gulai takda santan...
Mana-mana pon ok jer...tapi belum boleh makan lagi...tunggu nanti makan reramai kat pantai...






6 comments:

  1. bestnye~ Aefa dah lama tak piknik. lagipun skrg musim hujan.. bhya nak g pantai :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. @Aefa.. Syukur..nmpk cuaca ok. Td pg panas sangat..terik. ptg sikit berangin..sedap dan santai..

      Delete
  2. gulai kepala ikan hehe..sedapnya..

    ReplyDelete
  3. Wee!! Lamanya Vee tak pergi pantai. Huhu.

    ReplyDelete
  4. Huhu...cam sedap jer...cam sedapnya...

    Ps/ Ida suka sangat dengan entry2 PCL...sebab pendek, ringkas, padat tak perlu nak membaca panjang2... cukup gambar saja yang bercerita.

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.