Nasib tak gugur jer atas tablet ni..

Friday, November 08, 2013 PCL 9 Comments


mana nak cari kalau kat sini...memang tak jumpa punyalah jual. kalau terasa nak makan kena buat sendirilah..tak pon balik kampung. .emmm lambat lagi kot.

tapi kalau bukan bulan ramadhan. sana pon susah jugak kecuali pujuk mak tolong buat kan....

mamaD pernah buat sekali dua tapi tu lama dah.... bila belek gambar lama,  pergh.. meleh air liur ni. .nasib tak gugur, meleleh jer atas tablet  ni kah..kah macam puii je kan.

ni lah dia bingka kelapa muda kepada sesapa yang tertanya tu... ada juga nama lainnya 'kalakatar' ..cuba search google mesti ada penerangannya.







9 comments:

  1. Tak penah rasa, tak penah lihat, tapi macam sedapppp.. :S

    ReplyDelete
  2. kalakatar? first time dengar hehee

    ReplyDelete
  3. adoi..terliur bangat...kalau cam nie lah gayanya...kena juga PCL kirim dari sana...soh kan mama D buat...:)

    ReplyDelete
  4. Assalammualaikum... PCL,

    mselim3 pun baru pernah dengar nie...

    mselim3

    ReplyDelete
  5. wahh namapk mcm sedap..tp blm pernah rasa lagi

    ReplyDelete
  6. SEDAPNYE...terliur la pakcik lie

    ReplyDelete
  7. aduh pcl ni klu buh pic makanan klu xzoom dkt xsah..lapa ni.

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.