Sarapan pagi ; Rambut dalam makanan !

Monday, November 11, 2013 PCL 12 Comments


"Rambut Sama Hitam Tapi Hati Lain-lain" ... maksudnya setiap orang mesti ada pendapat sendiri yang berlainan..

berkenaan rambut juga , apa tindakan anda bila ternampak rambut dalam makanan yang sedang anda nikmati pagi ini ?

# tindakan bijak anda ?



# sama kes dengan blogger PondokRahmat , pagi suatu ketika dulu...







12 comments:

  1. Suami akak, kalau jumpa rambut dalam makanan dia terus hilang selera n berhenti makan...hehee

    ReplyDelete
  2. buat terbantut jer nk makannye...
    hilang selera...

    ReplyDelete
  3. Memang geli nak makan.

    Jika berlaku pada auntie direstauran, auntie akan panggil waiter untuk pulangkan makanan.
    Minum apa yang dah ada dimeja. Dikaunter bayar bill utk minuman sahaja.

    Begitu juga jika pinggan mangkok yang dihidangkan retak atau sumpek.

    Cerewet kah auntie?

    ReplyDelete
  4. Kalau yang jelas sangat tu, mungkin akibat kecuaian. Tetapi kalau rambut yang halus-halus tu, mungkin tak terperasan.

    Setiap manusia juga tak pernah lekang melakukan kesilapan. Sentiasa waspada! :)

    ReplyDelete
  5. Kena bgi kat org kedai tu balik pcl.jangan lain2 rambut sudah..lagi geli plak nnti..huhu..

    Sya duk area2 alor gajah pcl :D

    ReplyDelete
  6. Klu kat rumah sy buang aje rmbut tu sbb rmbut siapa aje kn.. Tpi klu kt kdai.. Harus pggil tukang msk.. Dan mmg x jadi nk makan..

    ReplyDelete
  7. mintak maaf lah kalau nak sambung telan yang lainnn -,-

    ReplyDelete
  8. salam,

    adakalanya soal perkara remeh remeh saya tidak perduli.....saya akan makan selagi saya sanggup makan. Orang yang menghidangkan selalu buta hatinya

    ReplyDelete
  9. sy ok je..ambik & buang tp kadang2 kembang juga tekak..hehe

    **k.ipar pesan jgn makan kdg2 santau dtg dlm keadaan mcm tu la..dr benda2 kotor dlm mkanan..peringatan tu

    ReplyDelete
  10. sy ok je..ambik & buang tp kadang2 kembang juga tekak..hehe

    **k.ipar pesan jgn makan kdg2 santau dtg dlm keadaan mcm tu la..dr benda2 kotor dlm mkanan..peringatan tu

    ReplyDelete
  11. pagi tadi saya makan roti sosej roll tgh2 makan adalah jumpa rambut kat dalamnya.. ;O

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.