Tongmo @ sosej bakar yang lazat!

Sunday, November 10, 2013 PCL 13 Comments


..Bismillahirahmanirrahim.

menikmati  sosej daging bakar atau lebih dikenali di pasar kemboja ni dengan nama 'tongmo'.
..tak sabar sampai rumah,  makan dalm kereta..aromannya semerbak membuka selera. Rasanya lebih sedap dari sate biasa..

#jemput makan.

Lokasi : Pasar Kemboja @ Kampuchea Jalan Kancung Darat, Banting Selangor.
Harg : Rm1.50/seketul dengan kerabu betik.
Pasar dibuka pada hari Ahad 8~12 tengahari sahaja.






13 comments:

  1. wah.. nampak sedap.. tp jauhnye pasar tu.. -.-''

    ReplyDelete
  2. kawan kata, kat situ ada jual tudung cantik2...

    ReplyDelete
  3. Sedap nye kerabu betik tu...

    ReplyDelete
  4. @ smbotak ; ..memang ada juga tudung cantik lg design terkini...murah blh tahan la ..kira borong !

    ReplyDelete
  5. jenuh gak nak pi banting nih ... tgk je la pcl makan .

    ReplyDelete
  6. Mcm sedap je! Tp Vee kt swak la uncle. How?? Haha!

    ReplyDelete
  7. Makanan..blum mkn lagi..lapar..pcl tnjuk gmbar mkanan..huhu

    ReplyDelete
  8. nampak sedap tu.. tak pernah lagi makan..

    ReplyDelete
  9. sosej bakar ni mmg makannya dgn kerabu betik ke..lain dr yg lain

    ReplyDelete
  10. Mcm sedap je... X prnh cuba lagi nih..

    ReplyDelete
  11. fuhh rasa nak makan la pulok..lapar sgt

    ReplyDelete
  12. Assalammualaikum.. PCL,

    tak pernah makan kerabu betik nie... nampak sedapa aje...

    mselim3

    ReplyDelete
  13. KALAU MACAM NIE PNYA MENU YG TGH DIET PN TAK JADI DIET...ADOIII LAPARRRRRRRRRRRRRR

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.