Kesian kumbang ni..

Tuesday, December 10, 2013 Nazlee Ismail 6 Comments


..seekor kumbang apabila dia dalam keadaan terlentang memang tak boleh nak buat apa dah kecuali tergawang kaki tangan macam nak minta pertolongan..

Untung ada manusia yang lalu di situ. .nyaris terpijak!

Terbalikkan dia di kedudukan asal, nampak dia selesa.. Kalau tak mati dia dihurungi semut..

#ada kumbang nak mohon bantuan. ...mohon carikan dia pasangan ideal. .haha. , kita ni bukan agensi pencari jodoh.. Agen pelancungan tu adalah sikit-sikit..






6 comments:

  1. Baru nak mintak carikan jodoh untuk SA..sib baik dah ngaku awal2..hahahahahahaha...

    ReplyDelete
  2. Perbahasan bahasa menggunakan identiti kumbang..kreatif~

    ReplyDelete
  3. Semalam jumpa kumbang dlm situasi terlentang yg sama di halaman rumah. Nasib baik juga dpt saya tiarapkan ia semula. Tunggu utk dia ucapkan terima kasih, tapi suaranya tak kunjung tiba...

    ReplyDelete
  4. Klu jmpk kumbng,sya trus lari je pcl..tak tlg pun..bleh?ngeh..ngeh..

    ReplyDelete
  5. hehe.. sy suka tlg terbalikkn kumbang ni dulu.. tpi x guna tgn sbb tempat tggl kumbang ialah dlm najis binatang...

    ReplyDelete
  6. Sy kalau jumpa kumbang yg terlentang,sy biarkan aja..itulah selayaknya untuk kumbang yg durjana..jd makanan semut....hehehehe....kreatif betul PCL

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.