Macam mana Ahad anda?

Sunday, December 01, 2013 PCL 8 Comments

Suasana dari pagi tadi memang sempoi..sangat sempoi ..redup cuaca..damai je rasa, nak keluar rumah pon rasa macam malas jer..kan!

Nak jemur kain baju. ..hi hi  memang tak patut lah kan..

Ada blogger yang aku dapat info..sanggup makan biskut kering dek kerana malas..haha apa-apa jer lah.. asalkan bahagia hari minggu anda :))



...petang sikit nanti nak kena hantar nina balik ke asrama dia. .sekejap je rasa. ..tak sempat nak berborak panjang dengan anak dara sulung pcl ni yang semakin bizi dengan tugasanya. .. kami nampak dia ceria.

 "bila anak kami ceria kami juga turut merasa bahagianya" ~permudahkanlah urusan kami anak beranak. .aamin Ya Allah.


#ke Seri Kembangan kami sekejap lagi....




8 comments:

  1. Sunday tak hbis lg, tak blh comment lg .. Haha..

    ReplyDelete
  2. TAHNIAH! ANDA TELAH TERPILIH UNTUK KE SEGMEN KENALAN BLOGGER LAMAN SUTERA 8.
    SILA SEMAK DI BLOG LAMAN SUTERA. T.KASIH...

    ReplyDelete
    Replies
    1. @Ozie. .oh ye ke akak nt terjah lg sana thnks.

      Delete
  3. Sini pun redup jer sepanjang hari.. Hujan renyai2 jap, pastu sambung redup.. Tenangnya berhujung minggu.. =)
    http://miezashaklee.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Cute n sweet je nina...ikut wajah mama dia ke papanya...?

    ReplyDelete
  5. Hari hujan plak tak hnti...mmg memerap dlm rumah mmbsr kn bdn..

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.