Pujuk Laikha..

Wednesday, December 04, 2013 PCL 6 Comments


..sebelum mama laikha datang jemput laikha, cepat jer dia ajak aku ke taman permainan sini.
Dapat main-main sat pon jadi lah. ..





6 comments:

  1. wah..rajin PCL layan budak2...

    ReplyDelete
  2. Rajin pcl melayan klu sya mesti sya tido kat taman mainan tu dah..hehe..

    ReplyDelete
  3. Kesian plak kat mama dia...sampai bila anak duk x nak ikut dia balik kan....

    ReplyDelete
  4. Seronok melayan anak kecil ni tp sy ni ada penyakit kebimbangan yg lebih bila tgk budak2 memanjat....rasa nak kawal sekawal2nya...ehehe

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.