Salam untuk semua..

Wednesday, December 18, 2013 Nazlee Ismail 6 Comments



hai...apa khabar semua? , pcl n mamaD baru memulakan rutin kerja hari ni......terima kasih berkunjung ke blog ini dan sentiasa memberikan sokongan yang berterusan dengan komen dan maklum balas.

okay, takmau banyak sangat berceloteh...cuma nak maklumkan yang kami tiba di Banting malam tadi pukul 9pm sebelum tu menyinggah sekejap di Salak Tinggi , rumah kakak kepada mamaD. Pcl bawak kiriman dari kampung iaitu 'daun sekentut' , itu hari kakak dah komen dalam fb dan pesan supaya bawakan dia daun tu..

Ada juga rakan blogger yang bertanya , macam mana rupa daun sekentut itu? , kalau rupa mungkin saya boleh tunjukkan gambar dalam entri berikut nanti insyaAllah, ada saya bawak balik sikit ke Banting.....tapi kalau yang tanya macam mana bau dia..haha , tak jadi masalah sebab semua orang ada...dan semua orang pernah bau..kalau yang namanya 'kentut' maka itulah baunya...maaf lah yer merapu sikit tapi itulah kenyataannya..daun sekentut memang berbau kentut..

Tapi bila dah jadi makanan yang namanya Nasi Daun Sekentut...tiada bau itu ! malah bau wangi dan sedap rasanya.










6 comments:

  1. haha... baunye busuk... tak lalu nk bau...

    ReplyDelete
  2. first time dgr nama daun sekentut..Hahaha..seriously!=__= .salam utk PCL dan MamaD juga :)

    ReplyDelete
  3. cantiknya mamaD. . salam utk mamaD ye. . .

    ReplyDelete
  4. hahaha first time dengar ni...

    ReplyDelete
  5. Pernah dgr pasal daun sekentut...tapi x pernah rasa..

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.